eerste paar daagjes - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Linda duijvestijn - WaarBenJij.nu eerste paar daagjes - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Linda duijvestijn - WaarBenJij.nu

eerste paar daagjes

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 Augustus 2014 | Spanje, Rojales

Hallooootjesss

Hier het eerste berichtje vanuit het zonnige Spanje.

vrijdag vertrokken we om 7 uur 's vanaf Amsterdam. Toen we aankwamen in Alicante stonden Laura en Eef (degene die alles regelen voor ons) op ons te wachten. Het was toen gelukkig bewolkt wanthadden nog een lange dag voor de boeg. We gingen eerst naar Benidorm andere studenten afzetten en naar een kroeg waar we informatie kregen. Erg gezellig met alle meiden nog. De eerste werden afgezet en wij reden verder. Wij (eva en ik) kwamen rond een uur of 4 bij ons plekje aan. Zag er allemaal al erg mooi uit! Hier zaten al 5 andere studenten dus zijn nu met zijn 7e. Waar wij verblijven is bij onze stage dus dat wordt rollend erheen.
wij dus aangekomen en ons een beetje settelen. Wij zitten met zijn 5e op een kamer wat denk bestemd is voor 3 personen, erg klein dus. Ook erg warm zonder airco haha. Samen slaap ik met Eva op een kamertje. Omdat het toch aan de kleine kant is wordt er voor ons een ander appartementje gezocht.
Alles een beetje gekeken en gedaan en toen de eerste nacht...
Was erg warm en de bedden waren niet bepaald stabiel, je hoefde je maar om te draaien en de lattebodem vloog eruit. Gelukkig hebben we er hard om gelachen!

zaterdag kregen we de fietsen en konden we ons gang gaan. Wij het strand opzoeken maar dat was een dagje fietsen geworden. De weg kwijt geraakt en heel Spanje op de fiets gezien haha. Wat we ook nog nooit hadden gedaan was 7km op de snelweg fietsen, weer een ervaring rijker :p
Uiteindelijk toch de weg gevonden en weer thuis aangekomen.
'S avonds gingen we met onze huismoeder en de studenten waarmee we hier zijn gekomen gezellig uiteten. Was erg gezellig!

Vandaag weer het strand gezocht, en we zijn er nog gekomen ook! Lekker dagje op het strand gehad. Heeerlijk weer en een mooi strand.
Vandaag ook nog met thuis en Jasmijn geskyped, was weer leuk om ze te spreken :) :)

Morgen heb ik me eerste werkdag. Ben erg benieuwd maar heb er zin in!

Dit was even in het kort hoe ik het heb. Hier hou ik het wel 20 weken vol :)

Tot het volgende berichtje, adios amigosssssss

• 01 September 2014 - 11:41

Irene:

Wauw dat klinkt allemaal al erg leuk!!! Nu hopen op een ander woonplekje en dan kan het helemaal niet meer stuk.
    Succes vandaag en we kijken uit naar je volgende ervaringen.
    Good Luck
    XX